22 lipca 2016

Smögen i Kungshamn jak z pocztówki [zdjęcia]

Ilekroć widziałam w internecie zdjęcia z niewielkiego Smögen, wzdychałam po cichu w zachwycie. Kolorowe magazyny i domki rybackie, długa drewniana promenada Smögenbryggan pełna spacerowiczów, jachty, w oddali widok na latarnię na wyspie Hållö i na pobliskie Kungshamn - właśnie tak, pocztówkowo  i sielankowo wyglądało w moich wyobrażeniach sielankowe zachodnie wybrzeże, tak wyobrażałam sobie region Bohuslän. I bardzo chciałam sama tam pojechać. Wreszcie się udało. 

Zastanawiałam się, co jeszcze napisać Wam o tych miejscach. Zastanawiałam się, jakie zdjęcia wybrać do wpisu. Ostatecznie postanowiłam zdecydować się tylko na fotorelację. Mam nadzieję, że wystarczy.


























14 komentarzy:

  1. Pięknie tam jest. Muszę sprawdzić jakie jest połączenie z Goteborga. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bezpośredni autobus 861, można też dojechać z przesiadką w Uddevalli :)

      Usuń
    2. Witam. Hmm mogę coś powiedzieć ponieważ miałem okazję w tym roku przez parę tygodni pomieszkac i pracować w Smögen (sierpień,wrzesień) i naprawdę miejsce przepiękne i warte odwiedzenia. Rzadne zdjęcia nie odzwierciedlają tego krajobrazu i widoków. Tam poprostu trzeba jechać i samemu się przekonać. Naprawdę miesce godne polecenia na wakacyjny odpoczynek. Polecam gorąco. Napewno następne wakacje spędzę właśnie tam.

      Usuń
  2. Fotorelacja w zupełności wystarczy :). Jakie piękne miejsce! Te wszystkie widoczki zachwycają. Niektóre zdjęcia równie dobrze mogłyby krążyć po świecie w formie pocztówki :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Domki rybackie urzekające :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda jak wyjęte z bajki, po tegorocznej gorącej Chorwacji przyda nam się jakaś alternatywa na następny dłuższy urlop ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A widok z mostu? Nie dałaś widoku z mostu?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnie zdjęcia to widok z mostu, jedno w stronę Smögen, reszta w stronę Kungshamn ;)

      Usuń
  6. PIĘKNIE! Nic, tylko tam jechać. Pozostaje tylko kwestia kompromisu z partnerem - wielbicielem gorących piasków ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. najprostsze z rozwiazan to miec co najmniej kilku partnerów.... :)
      Pozdrawiam
      RADO

      Usuń
  8. Moim zdaniem cala szwecja jest piekna...a to sa dodatkowe "perełki" . Jest tego sporo w roznych regionach np. w Dalarna...troche inny styl ale tez stylowe.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...